Havva001 2 gün önce kan verdim kanda negatif sizde hiç Böyle oldu mu ne kadar beklemeliyim Beta 2 çıktı ne zaman belli olur yardım eder misiniz Beyaz sıvı geliyor 3 gündür şeffaf ve midem bulanıyor hamilelik belirtisi var gibi böyle Yaşayan oldu mu
aymir_46 Havva001 bu ay ne kadar çok var gecikme yaşayıp negatif gören bende aynıyım gecikmenin 8.günü🥴
Havva001 Ama çıkmadı öyle olur mu ki ilk bebeğim olacak henüz yeni evliyim ilk defa bu kadar gecikti 6 aylık evliyim
Havva001 Acaba havalardan mı diye düşündüm ama sıvı hiç Bu kadar yoğun gelmedi ve mide bulantısı çok oluyor canım elma istedi durduk yere felan
Aysenur_6101 Masalceylan benim arkadaşımın adeti 2 hafta gecikmişti öncesinde verdiği tüm testler negatifti sonra 56 ile öğrenmişti şimdi 33 haftalık umarım sizde çok güzel haberler alırsınız 🙏🏻
Masalceylan Aysenur_6101 insallah canım benim çok sagol rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🥰
Onurbanuu Havva001 bence sız bı kadın hastalıklarına gıdın 14 gun gecıkme cok normal degıl belkı pcos vs vardır
Havva001 Onurbanuu doktor muayenesine gittim sağlıklı olduğumu söyledi rahim filmim bile temiz sanırsam pcos değil olsa derdi
Beyzanur3 Havva001 bence 2 veya 3 gün daha bekle yada başka test markası al 2 tane felan erken gebelik testi al
Masalceylan Havva001 senle aynıyız gecikmemiz de aynı cnm bende yarın test almayı düşünüyorum ya baticm ya çıkıcam bu kaçıncı test Allah bilir hakkımızda hayırlısı 😂😂