Sabikhadji Kızlar merhaba 10 arlaık dogum yapdım sonra başım agrımaya başladı kımde boyle oldu?? Kac gune gecıyooor😵💫😭yardım edın. Neler yapdınız??
Plnner Çok su için lütfen. Hastanede neredeyse 5lt yakın su içtim. Şuanda da günde 3lt içiyorum. 29 Kasım’da yaptım doğum. 2 defa falan çok yoğun baş ağrısı oldu o da az şu içtiğim için.