Nzyl Benim de pazartesi 35 haftalık oluyor. Bugün doktora gittim aynı bu kilo boyda . İkinci olduğu için mecbur sezaryen olacağım zaten o yüzden sorun olmayacak 🙈 İlk bebeğim de kilolu ve karın çevresi geniş olduğu için sezaryen olmuştum. Hakkınızda hayırlısı olsun 🤗