Bugün 6 haftalık olduk keseyi gördüm ama kalp atışı dinlemedik nasipse haftaya dinleyeceğiz. Eşimden başka hiç kimseye söylemedim söylemeyi düşünmüyorum. İçimde büyütmek istiyorum en azından 3 ay :) zaten saklanacak bir şey değil ama kimseye söyleyesim de gelmiyor