Mavili1480 aynı ben böyleydim ilk 4 ay vallaha yedim sürekli açlıktan ellerim ayaklarım salınıyordu 6 aylık oldum 15 kilo aldım doktorum şekerden şüphelendi oda temiz çıktı aslımda hiç yemek yemeyen aramayan bir insandım bir hamile kaldım çığırımdan çıktım 😥