Marguerite Kızlar kasılmalarım sebebiyle (24. Haftam) doktor bunları verdi kullanan varmı aranızda acaba. Birde fitil dedi bana yazarken eczacı ama prospektüste agızdan diyor anlamadım vajinal yoldan yazması gerekmiyormu progestanın bilen var mı😑
Haticekckylmz Marguerite agiz yoluylada aliniyor fakat vajinal yoldan daha etkili ve bulanti halsizlik uyku hali yapmiyor
Gnys Marguerite canım ben kullanıyorum progestanı 200 luk günde 2 defa. Düşük tehlikem var. Agız yoluyla alıyorum. Bana çok uyku ve mide bulantısı yapıyor . Yarın kontrolüm var bende vajinal kullanmak istediğimi söylicem. Çünkü ayakta uyuyorum gözümü zor açıyorum. Bence vajinal kullanmak daha iyi.
Marguerite Gnys bende daha başlamadım canım uyku yapıyormuş ama aynen🙁 sor doktoruna sende. Bana birde adalat verdi tansiyon hapı olduğından biraz endişeliyim zaten çok düşk tansiyonlu birisiyim 😞 erken doğum içinde veriyorlarmış😐