Cnsnsns Kızlar merhabalar geçen ay bir düşük yaptım 4 haftalık gebelik ayın 16 sında normalde 28 günde bir oluyorum bugün olmam lazımdı olmadım Kaset testim böyle çıktı tekrar gebe olabilir miyim
imcakir Cnsnsns bence yarın yada sonraki gün başka test ile yapın erken gebelik testi ile. bende görür gibi oldum ama göz yanılması olabilişr umutlandırmayayım
Cnsnsns imcakir çok teşekkür ederim bende kendimi ümitlendirmek istemiyorum ama bir kere reglim gecikti ondanda hamile olduğumu öğrenince şimdi de bir umut diye
Kayo @“Tbsra95”#p34968745Kızlar düşük sonrası ne zmn adet görünür benim normalde dün olmam gerekirken olmadım neden acaba
[silindi] Düşükten sonra adet döngüsü bozulur gecikmeler ve erken gelmeler olabilir düzelmesi 3-4 ay sürer. Testin fotoğrafı çok bulanık ben tam odaklanamadım daha net bir foto atabilir misiniz
Begonvil15 [silindi] kesin demi arkadaşım şu yüzden soruyorum 5 Şubat’ta düşük yapmıştım 12.000 deydi beta 6sinda 6000e düşmüştü. Bugün test yaptım 3 farklı ve hepsi net çizgi çıktı 8 Mart’ta da regl olmuştum zaten sizce gebe miyimdir yani kesin regl olunca sıfırlanıyor demi beta
[silindi] Begonvil15 evet regl olunca sıfırlanıyor kesin🙏🏻 yeniden gebe kalmışsınızdır şuan hayırlı olsun sağlıkla ilerlesin inşallah 🙏🏻