Kızlar ben yarın 39 haftalık olacam iki gün önce tuvalet sırasında kahverengi akıntım oldu ama ilk çocuğumda Pembe akınti olmuştu ve tek seferlik oldu her neyse bu akıntı halen devam ediyor bazen sefaflasiyor bazen hafif kan çizgileri içinde oluyor yani çok kötü kokmuyor iki gündür böyleyim hafif sancılar vuruyor sırtıma ama şiddetli değil acile gittim bunun için gelinir mi diyor ? Rahim kendini hazırlıyormus vs dedi ama içim rahat etmedi enfeksiyon olabilir mi acaba?