_mrveee_ gaz sancısı oldugundan eminmisin bende gaz sancısı sanmıstım safra kesesinde tas cıktı tabi dogumdan sonra ogrendm ben ama suan dusununce 7 8 haftalık falan sag tarafımda bi agrı vardı mideme vuran acile bile gittim ekg cekilmisti ama gaz sancısı diyip gondermislerdi benimde gaz cıkınca biraz rahatlıyodum bi acile gidebilirsin tomografi cekilmedigi icin anlasılmamıstı sanırım ayaklarını usutuyosan ondanda olabilir patik giymeni tavsiye ederim terlik fazla korumuyo cunku