Meltemzel Patito__ canım inşallah görürsün evet biraz kötü çok bastırdı ama göremedi malesef alttan anca ama her hastanedede belli olmaz belki senin gideceğin iyidir makineleri🌸
Patito__ Meltemzel Burdakilerinde genelde makinalari çok eski saglikli sihhatli gorelmde bekleriz yapck bisy yk.
Meltemzel Patito__ yok canım kese görüldü sadece bugün özeldeki doktorum kaarından keseyi gördü işte ilaçları verdi haftaya gel bebeğini görelim dedi inşallah dediği gibi olur kafama takmammaya başladım artık uzanıp dinlenşcem bir süre 🥹
Nimpheloss Patito__ merhaba beta değeri 24 saatte mi 48 saatte mi ikiye katlaması gerekiyor ? Ben cumartesi verdim 203 çıktı bu gün 460 bu normal mi ?
Patito__ Meltemzel aynen canim haftaya gel dediyse haftaya gidip goreceksin insallah Kafaya takilcak birsey yok drun kotu bisey dememis dediklerini yap ve beklemeye geçmek lazim. Hadi bakalim darisi kalp sesine ♥️
Nimpheloss Patito__ Ay çok sağolun uygulama 24 saat yazmış sabahtan beri üzülüp duruyordum internete falan yazdım 48 saat diyor içim rahatladı
Patito__ Meltemzel dun gidecektim cnm gittim ufak bir kese goruldu haftaya gel buyumesine bakalm dedi Hafta filan hicbr bilgi vermedi:/
Meltemzel Patito__ şey devletteki daha hafta söylemek için erken dedi kağıtta 0.67 yazıyordu 6 mm dedi Özele gidince öğlen kese boyuna bişey demedi ⅘ haftalık bi gebelik dedi ama onun verdiği kâğıtta 0.87 yazıyordu yani 8 mm bilemiyorum bende
Patito__ Meltemzel banada hafta demedi ama bence 4 bucuk bes haftalik filaniz Devlet zten bisy demiorki hafataya gel dedi bna sdce Peki yolk sac gordunmu cnm sen icinde bnmkinde yoktu nornalmi acaba gozukmemesi suan
Meltemzel Patito__ yok canım bendede bişey yoktu sadece kese haftaya gel bebeğini görelim dedi ama bendede bişey gözükmüyordu
Patito__ Meltemzel anladm cnm banada aynini dedi haftaya bebek gormek zor bir ihtimal gbi sanki ama bakalm insallah görürüz