Bugün 8+2 de bebeğin kalp atımını dinlemeye gittik ama doktorum dinletmedi. Sadece ekranda ki titreşimden gösterdi. Sebebi bu aylarda bebek için iyi değilmiş 3 aydan sonra dinletelim dedi. Sizde durumlar nasıl normali bu mudur ilk hamileliğim daha önce bi tecrübem yok