Mamiko_2020 daha önce doğum yapmışsınız anestezi çok gereksiz külfet olur size. Benimde 2 yaşında oğlum var, oğlumdan sonra zorunlu kürtajım oldu 2.çocuğu planladığımız ilk ay doktorum hemen hsg istemişti kürtaj geçmişimden dolayı, 9 kasımda hsg çekildim 29 kasımda hamile olduğumu öğrendim bi hafta sonra kontrole gittim rahim kalınlaşması vardı, pazartesi tekrar randevum var 6 haftalık olacak kese ve bebek görürüz umarım