Pembesarelle2 Gayearasatalay İlaç kullanmadım nane limon , ıhlamur , karabiber bal karıştırıp tükettim emzirirken maske kullandım emzirme dışında da aynı şekilde maske kullandım emzirme öncesi ellerimi yıkadım 3 güne atlattım
myavocado Gayearasatalay alınmıyor malesef, çok ağır bir grip geçirdim geçen ay ama emzirirken kullanılabilecek bir grip ilacı yok dedi Dr bana, sadece parol içebildim.
huysuz__ Gayearasatalay doktor karar verebilir canım, ağır geçiyorsa hastalığınız emziren annelere uygun ilaçlar yazıyolar. Acil şifalar olsun inşallah
Gayearasatalay Pembesarelle2 ben de bol bol onları içeyimmm inşallah bebeğime geçmez ya şimdilik hep maskesiz kullandım eşime aldırayım maske çok üzgünüm 🥺
Pembesarelle2 Gayearasatalay Muhakkak maske takın doktorumuz da bu şekilde söyledi artı olarak emzirme öncesi vs ellerini bol bol yıka dedi