Yasmimkaplann Merhaba kızlar, ikili testim pek iyi çıkmadı risk taşıyormuşum doktorum ileri test önerdi Fetal dna yaptıra bileceğimiz iki yer önerdi Genoxs ve Integren tecrübesi olanlar paylaşabilir mi. Teşekkür ederim 🎀
Alicee Yasmimkaplann Merhabalar bende ilk gebeliğimde yaptırmıştım ama boşuna yaptırdığımı düşünüyorum. Sonucu olumsuz çıkınca aldırmayı düşünüyorsanız yaptırın ama her şekilde yavrunuzu doğuracaksanız boşuna paranızı harcamayın bence.
Aslaninannesi_ Yasmimkaplann benimde ikili testim riskli çıktı fetal dna yaptırdım temiz çıktı . Bu ikili testlerin doğruluk oranı çok yok bebeğiniz sağlıklıdır büyük ihtimalle . Ama genoksa yaptırmayın şikayet vara bakarsanız bir sürü şikayet var sağlıklı diyip down doğan bir sürü çocuk çıkmış