Ecem46 Merhaba. İki hafta önce Serklaj ameliyatı oldum. Bugün sağ kasığımda batma mı desem sızlama mı desem ağrı var . Çok şiddetli değil fakat zonkluyor arada hafif hafif normal midir?
Ecem46 myangelson crp referans aralığı 0-5 idi benim 10 çıkmıştı ameliyat öncesi. 3 antibiyotik verilmişti bitti onlar. Araştırınca benim crp değeri tehlike arz etmiyor diye geçiyor ama bilmiyorum
lilii4 Ecem46 yani evet hem o yüzden olabilir hemde sonuçta rahime bi işlem yapıldı bunun da etkisi var muhakkak. yine de tabi doktorunuza sorarsınız enfeksiyon takibi de zaten yapılır Allah hem bize hem bebişlerimize sağlık sıhhat versin 🌸 sağ salim doğuralım ya🤣
myangelson Ecem46 bol su için eğer devam ederse bir doktora gidin. Ben de 27 Kasım’da oldum serklaj kasik ağrısı falan yaşamadım şuan akıntım var bende enfeksiyondan şüpheleniyorum
Ecem46 myangelson peki bebek hareketlerinde azalma oldu mu? Yani birgün çok hareketliyse diğer gün hareket sayısı bir iki oluyor
myangelson Ecem46 haftanız kaç bu önemli. Bende ameliyat günü ve 1-2 gün çok aşırı hareketliydi daha sonra azaldı hareketleri zaten benim bebeğim fazla hareketli değil sakin duruyor 24. Haftada serklaj olmuştum ben
Ecem46 myangelson 23. Haftaya yeni giriyoruz bugün hissedemiyorum karnıma hafif vuruyorum sesli birşeyler açıyorum yok gerçi doktorum bu haftalarda hareket sayma düzensiz ve hergün hissetmezsin demişti
myangelson Ecem46 evet haftanız daha küçük normal bu şekilde olması korkmayın genelde 28 den sonra hareket sayın duzenli hareket bekleyin diyorlar 😊