Kızlar 23 haftalık hamileyim. bu gün idrar testi vermişdim. Bakterinin çok miktarda olduğu yazıyor. Doktor pazartesi bakıcak sonuçlara. Lazımsa ilaç yazar fakat sormak istedim size de. İdrarda bakteri çocuğun gelişimiyle ilgili falan ciddi bir sorun teşkil edermi acaba?