cemre27
Aleyna-buse
Kızlar arkadaşın dediği gibi çok basit bir işlem. Burada tetanoz aşısını bile öyle bir abartarak anlatmışlardı ki 😁 Doktorla konuşurken bitiveriyor,sadece insan çatala çıktığı için bi utanıyor ,çekiniyor o kadar.Hatta ben artık her kontrolde kendim teklif eder oldum muayene edecek misiniz diye 😂 ola ki tetikler de bi an önce doğururum diye çünkü 40 olduk tık yok 😌🤷♀️