Mucizem0301 Merhabalar 1,5 aylık bebegim var.o uyurken asla yanından ayrılamıyorum.bu durumda da hiçbir işimi yapamıyorum.kamera almayı düşünüyoruz ama var mıdır öneri?
umut0808 Mucizem0301 uyurken bırakıyordum ama 5 dakika da bir bakmaya geliyodum çünkü yemek temizlik işlerim oluyodu
Rabiul Mucizem0301 kızım şuan 5 aylık o aylarda asla uyumuyordu zaten ama şuan uyuduğu zaman bırakıyorum uyumadığı zaman yanıma alıyorum işlerim varsa onu hallediyorum ana kucağında oynuyor oda
mrvcermeli Mucizem0301 bırakıyordum tabiki de heleki uyurken daha iyi sessiz sessiz uyuyolar zaten uyuduklari en fazla yarım saat felan
Minnaksever Mucizem0301 valla hep memede kucakta uyuyordu o zamanlar bırakma şansım yoktu biraz büyüyüp hamaga geçince bıraktım.ama kamera çok iyi oluyor özellikle mutfak işiniz varsa
sacmalamakizim Mucizem0301 Benimde yakında doğumum var, yatak odasında yatıcaz 3 yaşında da kızım var nasıl yapıcam bilmiyorum, oturma odasında ablasıyla dursa olmaz, yatak odasında yanlız kalsa o da olmaz, ne yapacağımı şaşırırım yakında. 🥲
aresmia Mucizem0301 Kamera alınca rahatlarsın kuzum. Telefondan açar işlerini gönül rahatlıgıyla halledersin. Kamerayı alınca ben çok rahat ettim
Pembesarelle2 Mucizem0301 51 günlük bebeğim kamera ile izliyorum farklı yere geçince o şekilde işimi yapıyorum 🫣
Aleymomm Mucizem0301 valla kamera aldık gerçekten çok çok iyi bi akıl çünkü telefonu açıyorum bi andan kızımı izliyorum bi andan işimi yapıyorum ufacık sesi bile kameram algılıyor ve bu sayede sitrese girmiyorum şimdi olum olcak hala odamızda kamera takılı ve aynı şeyi oğlumda da yapmayı planlıyorum kamera almanız gerçekten en mantıklısı :)
Gamzeli_03 Mucizem0301 kameralı sıkıntı oluyor diye duydum sizi korkutmak istemem ama heccarlar hecckeyip görüntülere ulaşıyor hatta ses bile veriyormuş bebeğe 😰 ben telsiz aldım ağladığı zaman yanında oluyorum 👍🏻
Htccndn Mucizem0301 Benimde 2 aylık oğlum var uyuduğu zaman bende yalnız bırakıyorum çünkü mecbur evinde işini halletmek gerekiyor 🤦♀️