gokcekocyigiit cansulina1405 Sleepy kadar dandik bir marka yok, kızım daha 2 aylıkken denemek için aldım ve sonuç olarak sızdırdı, bir daha da asla almadım, molfix mavi paket cok daha iyi, tabi herkes de durum değişebilir, bu benim görüşüm 😊
Gamzeli_03 cansulina1405 hiç biri 😂 bayb turko Molfix kullanıyordum her defasında çıkar mı her defasında çıkıyordu bayb turko geçtim şükür birde monfix içinde taş gibi şeyler var ama bayb turko yok çok yumuşak 👍🏻
mrvcermeli cansulina1405 Molfix bizde pişik yaptı ama kendi kullandigimiz bez yoktu Molfix aldık bütün bezler sizdiriyo emin olun bence sizdirmayan bez yok ama mavi paketli molfix bez güzel ama bizde ise yaramamisti mecbur kalmadigim sürece kullanmıyorum Molfixi bebem natürel kullanıyoruz biz oda çok güzel
mrvcermeli cansulina1405 bide o çocuktan çocuğa değişir bunu kendin bakacaksın çocuğuna hangi bez oluyor diye belki de hiç bir değil başka bez iyi gelecek bunu bilemezsin ben molfixle Prima güzel bezler diye bilirdim ama değilmiş bizde ise yaramadı mesela bebem natürel iyi geldi
ilaymom Molfix taşma yaptı çok, baby turco da öyle suan goon mavi paket kullanıyorum kalıbı büyük cok memnunum
ilaymom metemom_ ilk yeğenim prima kullandı ikinci yeğenim sürekli minies kullandı , bende deneyeceğim teşekkür ederim ☺️
gmz10 Sleepy bionatural kullanıyordum 3,5 aydır bizde çok taşma yaptı. Son kalanları bitirmeye çalışıyorum bugün bile taştı en son. Molfix mavi paketin küçüğünü almıştım bir sıkıntı yaşamadım. Şimdi büyük paket aldım denemek için.
metemom_ ilaymom erkek bebeğim var sürekli sızdırma problemi oluyordu Molfix bile sızdırdı minies sızdırmadı gerçekten iyi bir bez
Rumeysaeliz cansulina1405 kızımda sleepy kullandım çok memnundum yine sleepy almayı düşünüyordum ama abimin eşinde fazla küçük beden molfix bez varmış bana verdi 4 paket 2 numara molfixle devam etmeyi düşünüyorum o yüzden
Bhgdf Sızdırma genelde bez bedeni yanlış olunca oluyor üzerindeki kilolar tutmuyor zaten 2yıldır sleepy kullanıyorum hiç sorun yaşamadım molfixin 0 numarasını kullanmıştım ama pişik yapmıştı sleepyde öyle bir sorun yaşamadım şuan külot bezini kullanıyorum bu zamana kadar ne sızdırma ne pişik yaşadım gayet memnunum bebekten bebeğede değişiyor bu bez sorunları