Kızlar bugün doktora gittim bebeğin ultrasonda harketlerinin az olduğunu söyledi 17 haftalığız kan gitmiyodur belki diyerek bir ilaç yazdı ve bir hafta sonraya kontrol verdi ama içim içimi yiyor neden bebeğin hareketleri az olur kalp atışını duyduk ama gerçekten çok üzüldüm daha önce böyle yaşayan var mi