Bett2206 Kızlar merhaba yazın doğacak bebişler için neler alınmalı kıyafet olarak? Hastane çıkışı vs alındı ama havalar çok sıcak oluyor çıtçıtlı body ile durur diyenler var fakat ev klimalı 23-24 derecede ince tulumlarla durabilir mi acaba ? Tecrübeli anneler tavsiye verirse çok sevinirim🥰
Susenasu Bett2206 ayy ben de sürekli bunu düşünüyorum alışveriş öncesi tecrübeliler bizi aydınlatsın lütfen🤭
keyfimin-kahyasi-misin Bett2206 Ben evde Tek zibinla durdurdum dışarıya çıkarken tek kat giydirdim o kadar O yüzden ilk oglumun Küçüklükten takımı vs çok çok az 🤣ikinci kış bebeği Eksik çok yani .
nurdaneg0716 Bett2206 benim oğlum temmuzda doğdu ve çok aşırı sıcak oluyor İzmir o yüzden tek zıbın giydirirdim sürekli dışarı çıkınca da tulum falan genelde çok hastane çıkışı vs almanıza gerek yok yaz bebelerine benim oğlum sıcağı da çok sevmezdi giydirince asla uyumazdi şimdi hamileyim doğumum yine temmuza den gelicek sanırım o yüzden ne alacağımı gayet iyi biliyordum😂
Elis27 Bett2206 ben e yaz bebeği de olsa zaten hastane çıkışları ince olduğu için tek kat giydirebilir sadece extrlari olmaz klimalı da olacağını için zaten hiç sıcak olmaz .
dsezen nurdaneg0716 hastane çıkışı için müslin tulum ince mi olur yenidoğan için sizce? Siz normal hastane çıkışı mı giydirmiştiniz?
gmz10 Ağustosta doğum yaptım. Hevesle bir sürü kıyafet almıştım😅Evde sadece zıbın ve çorap, dışarı çıkarken zıbın ve patikli alt ile çıktık. Havalar biraz serinleyince tulum ve alt üst takımları giydirebildim.
keyfimin-kahyasi-misin Susenasu yok yarım yada sıfır kolu olanlardandi Evimizde genelde serim olur aslında ama yazın İyiydi
nurdaneg0716 dsezen ben normal almıştım ama inanın sadece hastanede giydirdim 1 kere çünkü çocuk istemiyordu bende giydirmiyordum şimdi yine gebeyim ve temmuza denk geliyor sanırım bu sefer net müslin alicam en azından birkaç defa giydireyim o kadar para vericem 🤣 eğer yaza denk gelicekse dogumunuz çok uzun kollu almayın yazık giydirilmiyor çünkü