Momiesss canım ben aynı şikayetle geldim hatta bebeğin suyu az az gelio sandım tavsiyem hemen doktora git . Ben şuan doguk haneden yazıyorum . Damar yolundan sürekli serum veriyorlar . Akıntım geçti lekenme şeklinde şuan sarı akıntı var . Çişimi az yapıyodum ama şuan baya çoğaldı . 2 gün oldu . Biz 29+5 haftayiz . Yanımdaki hasta da 34 hafta ikiz gebeydi enfeksiyon dan gelmiş ve sezeryanla doğum yaptı . Bebekler o kadar küçük ki çok zorlaniyo agliyo . Banada eğer enfeksiyon geçmezse erken doğum olabilir denildi. Rabbim zamninda kucağımıza almayı nasip etsin