Ya kızlar normalde de çabucak sinirlenen biriyim ama çarçabuk geçer gider şimdi gebeyim ve herkes herşey batıyor bana herkesle kavga edesim var kimseyi alttan alamıyorum kimsenin iyiliğimi düşündüğünü sanmıyorum ve abartmıyorum gerçekten birini öldürecek kadar sinirleniyorum ne yapmam lazım özellikle kafamın içinde sürekli kp kavga ediyorum 😂