Merhaba sevgili anneler ; 12+5 te yapılan ultrasonumda bebeğimin ölçümleri sıkıntısız çıktı. İkili test sonucunu beklerken pappa mom değerimin 0.29 olması sebebi ile ikili riskim :1/174 , kombine riskim çok daha iyi olmasına rağmen bu değer beni biraz korkuttu. Fetal dna testi verdim sonuç bekliyorum.Bu değeri ikili testte düşük çıkanlar neler yaşadınız acaba , gebelik süresince herhangi bir sıkıntınız oldu mu ?Bilgi verirseniz çok sevinirim.