Melosum34 Kaşıntı vs olmadı karnımda ama kabuklanma oldu nedeni nedir 8 aylık gebeyim başına gelen var mı
Seymalar Melosum34 bizde 36haftalığız yaklaşık 31den beri aynı sorun var pul pul oluyor sabah akşam nemlendirince geçiyor vaseline markasının mor şişede olan nemlendiricisini almıştım çok iyi geldi bence çok normal kuruması büyüyor geriliyor 🥹
Melosum34 Merve-metin kuruyor ama hep nemlendiriyorum düzenli olarak su enfeksiyon var diye ihmal de etmiyorum aşırı kabuklandı göbeğimin üstü tedirgin oldum hiç başıma gelmedi daha önce çünkü
Merve-metin Melosum34 anladım canım bende hiç olmadı dediğim gibi cildin kuru bi yapıya sahipse nemlendiricin yeterli gelmiyor olabilir