Baharr28 Regl olmama daha 5 gün var ama 3 4 gündür bulantılarım ve kasık ağrılarım var hatta ağzımın tadı hiç yok diyebilirim dün test yaptım negatif çıktı ama regl gecikmesini beklemeli miyim? Siz bu durumu yaşadınız mı
Basakparlar Baharr28 bulantıyı bir belirti olarak görmeyin ben 9 haftalığım bulantım yok herkeste farklı olabilir tabi ama gününüz gelmeden erken gebelik testi yada kan verebilirsiniz
Baharr28 Evet kendimi çokta kaptırmak istemiyorum ama sanki vücudumda farklılıklar var gibi en iyisi gecikmeyi beklemek teşekkür ederiim