Bahar77777 isteğe göreymiş sanırım ebe öyle demişti doğumdan sonra bende 3 buçuk ay önce normal doğum yaptım ama sancı ile anestezi yapın demedim aklıma gelmedi anestezisiz yaptım kesik atıyorlar evet ama o kesiği hissetmiyorsun bile çok hafif iğne batması gibi birşey hissetmiştim ben dikerken de sprey anestezi sıkmışlardı iğneyi hissediyordum ama acıyı hissetmiyordum 8 tane dikişim vardı
Sancı kısmı biraz zor ama Rabb’im güç veriyor ben nefesimi kontrol edemedim ama nefes kontrolüm olsaydı herşey daha kolay olurdu benim için bebek çıktıktan sonra acı sızı hiçbirşey kalmıyor doğumdan hemen sonra kalkıp yürüdüm bebeğimi beşiğinden kendim alabiliyordum doğum sonrası süreç gayet kolaydı benim için