Kızlar merhaba bat 8 di kan verdim beta 6 Aralık’ta 65 ti 10 Aralık’ta tekrar verdim 482 di doktora gitmedim varsada kese gözükmez diye hesaplama göre bugün 1900 lerde olması gerek yarın gitsem. Varsa kese gözükürmü 3000 leri beklemelimiyim 2. Hamileliğim 1. De miğde bulantsından ölüyordum nerdeyse bunda bi belirti yok ondan dolayı merak ediyorum şimdiden teşekkürler