bebegiim1 ben istanbul kartalda doğumumu yaptım cumartesi gününe denk geldi acilden alındım 3 defa gittim doğum yaptığıma inandıramadım sancıdan duramıyordum bana senin canın nazlı git sezaryen ol buraya gelme falan dediler ama bebeğimin başı geldiğinde anladılar film sahnesi gibi doğumhaneye götürdüler oraya kadar çok can sıkıcıydı ama doğumun o kadar güzel geçtiki ebeler çok tatlıydı canım acıyor dediğimde tamam bebeğim tamam güzelim bu şekilde konuşuyorlardı ve özel oda gibi bir yerde doğum yaptım orda başka doğum gelene kadar tek kaldım sonra 2 kişilik odalara aldılar ben çok memnun kaldım 2. Doğumumuda orda yapmayı düşünüyorum.