b-bg kızlar dün sabaha kadar kasıklarımda adet sancısı oldu baya şiddetliydi sabah uyuyakalmışım uyandım geçmişti şimdi fark ettim göğüsümün altı bomboş kalmış ve yumuşacık semserti bebek indi gece galiba doğum ne zaman olur
_Hayalim- b-bg aynısını bende yaşadım dün şimdi iyiyim 35 hastalığım bende merak ediyorum. Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi
busravrc b-bg Benimde bayadır öyle aşşada son ay zaten baş aşağı pozisyon da kanala yakın olabiliyormuş çatı ağrısı çekiyorum baskıdan ötürü 36+4deyim🥲
edasaribek Benimde indi gorenler gobegin inmis diyor bide çok özür dilerim ishalim adiri derecede 🤦🏻🤦🏻🤦🏻 35+0im