Arkadaşlar 6. Haftaya girmemize 1 gün var dün kontrole gittim keseye yakın biyerde kanama var dedi ultrasonda gösterdi hatta anlayan varsa atabilirim. Asıl sormak istediğim progestani sabah kullandım akşama kadar akıntım durmadı akşam kullandigimda sabah uyandığımda beyaz parça parça gelmiş bı sorun olurmu normal mi sizce fitil şeklinde alttan kullanıyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı veya bilgisi olan varmı yazabilirmisiniz