JeyranAhadova 1 saatdır 5/6 kez ashagıdan batma oluyor, igne batiyormush gibi. 3/5 saniye suruyor. boyle sheyler dogum belirtisimi?? Bende bash gelishi, ve kanalın agzında durmush tam.
Mervedrn JeyranAhadova sanmıyorum. 34 te başladı 38 bitti hala o batmalar daha da şiddetlendiği halde gelen giden yok😄
JeyranAhadova Htctsbk birde 2 gundur gripim, oskurub hapshırdıkcada belime, karnıma agrı giriyor. Bu ashagıdam batmada oluyor bir saatdır.
JeyranAhadova NekwaSultan kasıgımda da agrı var. ola bilirmi gerchekten? Amma su veya nishan hich bir shey yok
Nurysf JeyranAhadova canım dr.a git mutlaka ağrının sebebi grip ve öksürükse serum flan takip rahatlatirlar seni ama tuvalet hissi demen beni şüpheye düşürdü.
JeyranAhadova NekwaSultan shu an agrılarım yine var, amma hafif ogle degil. Boylede chok selik gibi shey geldi, 3/4 gundur oluyordu gunde 1 defa falan, amma bugun baya geliyor.