Yenianne6161 Ağlayarak girdim gülerek çıktım diyebilirim hiç korkma :) beni oturtup beklettiler sonrasında öne doğru eğildim biraz bi kişi omuzlarımdan destek verdi iki taraflı ,kendimi sıkmazsam çok iyi olacağını biliyordum hiç acımıyor elime açılan damar yolu daha çok acıttı.2iğne yapıyorlar birini yaptı ikincide hiç hissetmedim zaten o uyuşturan iğneydi sonra bi sıcaklık geldi hemen hissizlik geldi daha önce ameliyat olmamış biri olarak bile çok rahat geçti o ann tek odağım oğluma kavuşmaktı :) baskı ve ara ara dokunuş hissediyorsun ama 0 acı