hunilimom Yeniiannee Ben 16.haftada başladım çatlamaya şuan 22 haftalıgim kakao yagi kullandım biraz hafifledi sadece bacaklarim fazla çatladı ona çözüm bulamadım genlerlede alakalı olur bence
Alyaveannesi Yeniiannee canim zaten biyolojikmis ama yinede icimiz rahat olsun diye kullaniyoruz 😊😊 Ama bende catlatmayi artirmadi az bisey baslamisti bende
Deryakaya1802 Yeniiannee bence çok da şart değil çatlayan her türlü Çatlıyo. Ama nemli tutabilirsiniz bol bol su için çok çatlamazsınız böylece 🤗
Cans50 Ben de kullanmadım 37 haftalık olduk henüz birşey yok ama olabilir sadece hindistan cevizi yağı kullanıyorum o da aklıma geldikçe
Yeniiannee Cans50 inşAllah olmamızdır o zaman dayımın kızı acı badem sütü kullanmamı söyledi bugünden sonra sürmeyi düşünüyorum
Reykzy 39 dan sonra çatlaklar çıkıyormuş çok araştırdım hassas oldugum bir konu yüzde yetmiş genetik diyorlar ama bol suyla cildi nemli tutmak birazda yağlarla desteklerseniz en azından sonradan pişman olmamış oluruz ben kullandıklarımı yazsam kafanız karışır ama bir doğum doktoru aleo vera ve Hindistan cevizi yagı önermişti
Mayasey Doktorun bana söylediği; eğer çok kilo alırsan yağ tenekesinin içine girsen yine de çatlarsın. O yüzden fazla kilo almayacaksınız Bol su içeceksiniz Nemlendirici bir krem kullanacaksınız Bir de işin genetik kısmı var. Ona yapacak bişi yok 🤭