iremdogu220 27+2 yim bu sabah aniden çok sancım oldu ve şuan da da vajinamda da çok rahatsız edici batma hissi var sizce bu nedendir ne yapmam lazım
turkan403 iremdogu220 bence bir acile gözükn normalde bebek büyüdükce rahim genişlyo baskı oluyo organlara alt tarafta agrı normal bazen benmde öyle oluyo ama sancı olmuyo öyle enfeksiyon olabilir 24haftalıken sancı olmuştu enfeksiyon cıkmştı
Alisde iremdogu220 canim buraya yazman hata gidip bi kadin dogum acile gir baksinlar nst sokarlar vs sancin cikmaz insallah bi an once hastaneye git 🙏
iremdogu220 Aslaninannesi_ evet sertleşme var biraz sancıyla beraber ama vajinamda da batma hissi çok fazla geçmiyor
Aslaninannesi_ iremdogu220 canım geçen bende aynısını yaşadım 27.haftamda sancım çıktı bence bir nstye bağlanmanda fayda var
Aslaninannesi_ iremdogu220 evet canım karnımda semsert olmuştu çok şükür serum iğne fitil kendime geldim baya rahatlasttı