Son adet tarihim 7 Kasım, 7 Aralık regl tarihini regl olmadım gebelik testi iki tane yaptım pozitif, 20 aralıkta medipolde kan verdim 949 çıktı betam. Bu sabah doktora gittim vajinal ultrason baktı önce görmedi keseyi sonra küçük bi alan gördü burda galiba ama düzensiz bu kese, bu değere göre sağlıklı gebelik değiş dedi. Ya düşük ya kürtaj olur vs dedi. Başka doktora da gideceğim ama şuan çok kötüyüm bana akıl verin lütfen