Kızlar 36+3 günlük oğluma gebeyim 3 gündür bebek hareketleri eskisi gibi değil minik minik hareket ediyor ve sık değil Cuma günü kontrolüm vardı doktoruma bu şekilde söyledim nst normal çıktı bebeğin hareketlerinin azalması beni korkutuyor dedi İstersen sezaryeni alalım seni dedi istemedim çok küçük şu anda dedim kan sulandırıcı iğne başladı herhangi bir pıhtılaşma ya karşı başına gelen var mı bu şekilde