Kasimpatii on bende aynısı olmuştu sonuç güzel değil ama inşallah sizin öyle olmaz bebeğiniz oluşur.
bende ilk kese vardı ama bebek görünmedi, sonra tekrar kontrole gittiğimde yolk sac göründü ama bebek yoktu bir hafta süre tanıdılar bebeğin oluşma ihtimaline karşı bir hafta sonra gittiğimde kesem baya büyümüştü ama ne yolk sac vardı nede bebek mecburen kürtaj oldum