Nurselin gecen hafta tansiyondan bende 3 gun hastanede yattim. Icinizi ferah tutun inanin surekli tansiyon yukseldi mi alcaldi mi diye dusunmek sizi daha cok strese sokacak 37. Haftada artik dogum zamanj gelmis oluyor. O yuzden iciniz ferah olsun.
Bende bu gece 36 oluyorum. Doktorum 37 ye kadar bekleyip bi gidisati gorelim diyor ama tansiyonu stres yapmaktan psikolojim bozuldu desem yeri var😔 Allah saglikla evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin 🙏🏻