Ervaa2534 merhabalar lohusa polikiniğine randevu buldum be gittim rapora baktılar bebeğin eşinden alınan bir parça oludğunu bi sıkıntı olmadığını söylerdiler epikrizm raporumda tüplerimin bağlandığı yazıyor dedim öyle birşey yok büyük ihtimalle dediler doktorlar yanlış yazmışlardır dediler hala bir belirsizliğin içindeyim açıkçası