2girls1boymom Doktoruma çok güveniyorum, o yüzden sakinim. Tek ya da ikiz gebelikte olsa bebek sağlıklı ise her türlü sizinle kalıyor. Bence iki bebek taşımak sadece vücudu çabuk yoruyor, ama onda da tatlı tatlı uyuyorsun. sağlıklı ikiz bebek doğuran bir çok anne var. Sizde panik yapmayın, bebeklerinizin sağlıkla geleceklerine inanın♥️onlara siz çok güçlüsünüz biliyorum diye konuşun ☺️