Mavili7 dönem dönem o ağrılarınız hep olacak ilk zamanlar bende çok korkuyordum ta ki hareketlerini hissene kadar. Tamam ağrım var ama tekme atıyo demekki iyi diyordum ☺️ Şimdi 38 haftalık olduk bu sefer de doğuruyor muyum acaba niye ağrıyor diyorum . endişe etmeyin kanama su gelmesi vs olmadığı sürece hiç bişey olmaz Allahın izniyle 🥰