Yaseminkayaa Doğumunu yapan ve kolay geçti zor geçti diyebilecek anneler paylaşır mısınız doğum sürecini ve iyileşme süreçlerinizi
Deniz4848 Ben 1.5 ay önce ikinci doğumumu yaptım çok kolay geçti korkuyordum ikinci sezaryen olunca ama boşuna korkmuşum bir kaç gün sonra yürüyüp geziyordum nasıl iyileştiğimi anlamadım çok şükür