Durus123 adet olmama bir iki gün kala başladı. Önceki aylarda hep bir belirti bulurdum çıkmazdı, sanırım psikolojik olarak bir beklentide olduğum için oluyordu. Hamile kaldığım ay ise birkaç gün kala sivilcelenmeye başladım, hormonlarımda değişiklikler mi oluyor acaba diye düşündüm. Adet günümde aşırı kasık ağrım oldu adet olucam derken olamadım. Test yaptım pozitif. Sonraki günler sadece batıp çıkma şeklinde sağ kasığımda ağrı oldu başka belirtim olmadı. Önceki aylarda bile neler neler yaşamıştım😊