Leylagny ben gebelık sekerı ıle dogum yaptım buyuk kızımı gebelık sekerı yoktu dıger kzıımı 34 hafta Dogum yaptım solunum sıkıntısı vardı omuzlarını kırmıslardı seker yuzunden karın cevresi ondeydi ve su fazlalılığm vardı bebek morarmıstı sunı sancıyla 12 saatte dogurdum oglumda gebelık sekerı olduğunu bılmıyrdm ırı dogdu omuzları kırıldı 1 hafta kuvezde yattı onunda solunum sıkıntısı vardı bundada sekerm var 15 gun hastanede yattım seker yuzunden 500 lere cıkıyor unsılın dahı fayda etmıyr doktora sordum kuveze gırermi dıye seker hastası olan annelerin bebeklerinin cigerlerı gec gelıstıgı ıcın o anlı durumuna baglı dedı ınsllah Sahlıklıca alır eve gelırz