Ggkkkcccc Merhaba 4 aylık kızımın yüzünde kızarıklar ve kabarcıklar var Atopik dermatit denildi , 3 farklı doktora gittik .biri mustelanın kremini önerdi ama fayda etmedi. Başka doktor hipokort verdi daha beter oldu. Şimdi cortimysine verdiler 2 gün oldu kullanalı ama yine fayda etmiyor gibi . Sizler neler yaptınız ne önerirsiniz ? Sadece mamayla besleniyor acaba mama mı alerji yapıyor diyorum ama kilo alımı vs çok iyi kakasında mukus kan vs yok , ve sadece yüzünde var. Bir arkadaşım linola önerdi ama daha kullanmadım belki sizlerden öneri vardır
DidemB Ggkkkcccc bioderma atoderm kullandık biz. Şampuan olarakta biobaby kullanıyoruz hala. Başka bir şampuana geçsek hemen tekrarlıyor çünkü. Sorun mamadan değil şampuan kaynaklıda olabilir. Şampuanı değiştirip bioderma deneyebilirsiniz
incisprcn Ben ecowell losyon kullandım doğal içerik iyi geldi sonra stok bulamadım doktorumun önerdi bioderma atoderm intensive baume kullandım nemleniyor ama kızarıklık oluyor yine geç kışta la roche posay lipikar baume AP kullandım çok memnun kalmadım açıkcası ecowell ve bioderma daha iyi canım ama hiç biri kesin çözüm değil ya alerjiye neyin sebep olduğunu bulup tamamen onları keseceksin yada böyle devam edecek belli yaşa kadar
Ggkkkcccc Kızlar hiç umudum yoktu ama yinede şampuanı değiştireyim dedim biobaby aldım, ayrıca söylediğiniz gibi bioderma atodermi aldım gerçekten inanamadım, yüzü neredeyse tamamen iyileşti , çok teşekkür ederim