bubuiledudu bebişin ayaklarını sıcak tut. Kendi yediklerine de dikkat et. Bazı doktorlar boş boş konuşuyorlar yok annenin gazı çocuğa geçmez bilmem ne. İnan denedim gördüm bulgur pilavı yediğim gün çocuğum iki gün kıvrandı durdu. Gazlı içecek keza öyle. Ben hep bebeğimle konuştum onu sesimle sakinleştirdim. Bu günler geçecek oğlum burası dünya ve sen de buraya adapte olmak için bazı zorlukları yaşayacaksın dedim. Geceleri kucağıma alıp koridorda ninniler eşliğinde volta attım durdum. Bir kere çok az uyumuştu ve banyoya girmiştim neredeyse suya sarılıp ağlayacaktım. Sıcak bir duşu bile o kadar özlemiştim ki. Ama çok şükür geçiyor. Çok bunaldığım zamanlar kendime diyorum ki insanlar cennet ehli olabilmek için kanlarını canlarını feda ediyorlar. Sen annesin ve cenneti ayaklarının altına almak elbette kolay olmayacak. Bu beni sakinleştiriyor. Sen de dini ya da psikolojik olarak seni rahatlatan bir cümle bul ve kendini sakinleştir. Her şey yoluna girecek buna emin ol💕💕