Kızlar
Bat8 6 gün geciktim dün regli oldum dedim ama ben silince peçeteye pembelik ve sonrasında kahvelik bi damla geldi. Bugün sildikçe kahvelik peçeteye geliyor. Ped boş. Acaba sökülemiyor muyum? Çarsamba yani regli gecikmesinin 3.günü test negatifti böyle biisi yaşayan var mı?