Hepimiz korkuyoruz ama o korku da çok tatlı Rabbim inşallah emeklerimizin karşılığını verir ne yaşarsam yaşayayım hemen doktoruma danışıyorum onun dışında güzel beslenmeye çalışıyorum bunları yap ve geri kalanı Allah’a bırak Hepinize çok dua ediyorum🥰