Merhabalar 13+6 gebeliğim 14 yarın. 2li test düşük risk çıktı geçen hafta. Ultrason burun kemiği ense kalınlığı da normaldi doktor yüzde 5lik yanılma payı ile yüzde 95 sağlıklı dedi. Benim karnımın üstünde sivri bi şıkıklık oluştu sanki bebek göbek deliğimde gibi orası sivri büyük duruyor ben de rahim olmadığı için genel cerraha gittim tüm iç organlarıma bakıldı usg ile safra taşı var mı böbrek boyutu mide vs ve her şey normal çıktı doktor hamilelik kaynaklı olabilir dedi ben de bu sefer tekrar kadın doğuma gittim ancak kadın doğumda her şeyin normal olduğunu benim durumumum bebeğin ve rahmimin normal olduğunu söyledi. Bi oturuşta fazla yeme dedi ama ben az ve sık yesem de karnımın üstündeki sivri görüntü gitmiyor bunu yaşayan veya ne olduğunu bilen var mı baktırmadığım yerim kalmadı artık anlamadım cidden